La Quinta Columna - ''תשכחו מכל מה שידעתם - גרפן אוקסיד הוא ''מחלת הקורונה

onelove Photo

onelove
8 חודשים 15 צפיות
קטגוריה:
תיאור:
"La Quinta Columna" יצאו בהודעה דחופה שהם מקווים שתגיעו לכמה שיותר אנשים, במיוחד לאלה העוסקים בשירותי בריאות והמשפט. ריקרדו דלגדו הביוסטטיסטי (Ricardo Delgado), ד"ר חוסה לואיס סווילאנו (José Luis Sevillano) וצוות החוקרים והפרופסורים אשר איתם ערכו את מחקריהם שאישרו את קיומם של ננו-חלקיקי גרפן אוקסיד בבקבוקוני החיסונים. הם הודיעו כי הדו"ח המבוסס על כל הטכניקות שבוצעו אשר אפשרו לקבוע את נוכחותו של הגרפן אוקסיד יהפוך לרשמי על ידי החוקרים שביצעו את הניתוחים בקרוב מאוד .
המסכות שנמצאות בשימוש ‫ושמשווקות כיום מכילות גרפן אוקסיד, המטושים המשמשים הן לבדיקות PCR ‫והן לבדיקות הנוגדנים‫ מכילים גם כן ננו-חלקיקי גרפן אוקסיד, ‫חיסוני הקורונה על כל סוגיהם: ‫אסטרה-זנקה, פייזר, מודרנה, סינובאק,‫יאנסן, ג'ונסון & ג'ונסון וכו'... ‫גם כן מכילים מנה ניכרת של ‫ננו-חלקיקי גרפן אוקסיד ‫זאת הייתה תוצאת הניתוח שלהם בעזרת ‫מיקרוסקופ האלקטרוני וספקטרוסקופיה.
‫גרפן אוקסיד הוא רעלן ‫המייצר טרומבוס בגוף, הוא רעלן ‫הגורם לקרישת דם, הוא גורם ‫לשינוי במערכת החיסונית ‫על ידי פירוק איזון החמצון ‫ביחס למאגרי הגלוטתיון ‫אם המינון של גרפן אוקסיד ‫מוגבר בכל דרך מתן כלשהי ‫זה גורם לקריסת המערכת החיסונית ‫ולסערת הציטוקינים שבאה לאחר מכן. ‫גרפן אוקסיד שמצטבר בריאות ‫גורם לדלקת ריאות דו-צדדית, הוא גורם לטעם מתכתי בפה, ‫שאיפת גרפן אוקסיד גורמת ‫לדלקת של הממברנה הרירית ‫ואיתו אובדן טעם ‫ואובדן ריח חלקי או מוחלט. בנוסף ‫גרפן אוקסיד רוכש תכונות ‫מגנטיות חזקות בגוף וזה ההסבר לתופעה המגנטית ‫שמיליוני אנשים כבר מציגים ברחבי העולם ‫לאחר שניתן להם ‫בדרכים שונות גרפן אוקסיד ‫בניהם החיסון.
ללא ספק, גרפן אוקסיד הוא ‫מה שמחשיבים כ-SARS-CoV-2,הוא מה שמחשיבים כוירוס הקורונה החדש ‫הגורם למחלה הידועה כקורונה (COVID-19). מחלת הקורונה היא תוצאה של החדרת ‫גרפן אוקסיד בדרכים שונות של נתינה והיא רק תופעת לוואי ‫של הננו-טכנולוגיה בגוף שלכם, ‫גרפן אוקסיד הוא חזק מאוד ‫ועוצמתי בתרסיסים בדיוק כמו מה שאומרים על SARS-CoV-2 לכאורה.
‫זאת הסיבה האמיתי מדוע לא ‫היה לנו אף פעם בידוד אמיתי ‫וגם לא זיקוק של וירוס הקורונה חדש ‫כפי שהכירו בכך רוב מוסדות ‫הבריאות ברמה הגבוהה ביותר כאשר נשאלו על כך.
כמו כל חומר, גרפן אוקסיד כולל את ‫מה שאנחנו מכנים "פס בליעה אלקטרוני" ‫משמעות הדבר שבתדר מסוים החומר ‫מגדיל את הפעילות ומתחמצן מהר מאוד ‫ובכך הוא מפר את שיווי המשקל ‫על ידי ריבוי של הרעלן באורגניזם ‫כנגד המאגרים הטבעיים שלנו של גלוטתיון (Glutathione).
בדיוק תחום תדרים זה ‫משודר בתחום התדרים החדש של הטכנולוגיה האלחוטית החדשה 5G, ‫זאת הסיבה מדוע התקנת אנטנות אלו ‫מעולם לא נעצרה במהלך המגיפה.
מידע זה שסיפקו "La Quinta Columna" הוא די והותר עבורכם ‫בכדי להטמיע אותו ‫ול"אפס" את הידע שהיה לכם
‫עד עכשיו של המחלה, ‫מבחינה הגיונית, כעת שאתם יודעים את ‫הגורם של המחלה שהוא כימיקל רעיל ‫ולא גורם ביולוגי, ‫אנו יודעים כיצד להחליש אותו ‫על ידי העלאת רמות הגלוטתיון. אינספור מחקרים בפועל ‫הראו כי טיפול ב-N-אצטילציסטאין ‫(N-Acetylcysteine) ‫שהוא חומר שממנו נוצר גלוטתיון בגוף ‫או גלוטתיון שניתן ישירות ‫ריפא מהר מאוד את ‫מחלת הקורונה במטופלים.
‫הגלוטתיון נמצא ברמות ‫גבוהות במיוחד בילדים ‫ומסיבה זו, למחלה אין כמעט השפעה ‫על אוכלוסיית ילדים. הגלוטתיון צונח במידה ניכרת מאוד לאחר גיל 65 ‫מסיבה זו הקורונה שכיחה במיוחד ‫באוכלוסייה בגיל המבוגר. הגלוטתיון קיים ברמות מאוד גבוהות ‫באוכלוסייה העוסקת בספורט ‫באופן אינטנסיבי ‫זאת הסיבה מדוע רק 0.22% ‫מהספורטאים חלו במחלה.
‫לגוף יש יכולת טבעית לחסל את הרעלן הזה גרפן אוקסיד ‫זאת הסיבה שהממשלות ממליצות לכם על מנו נוספות כרגע על שלוש מנות כל שנה וזאת ‫בכדי לשמר את הגרפן בגוף שלכם.
"La Quinta Columna" טוענים כי לאור התגלית שלהם מדובר על התקפה מלאה של ‫טרור ביולוגי על ידי המדינה או לפחות בשותפות של ממשלות ‫כנגד אוכלוסיית העולם כולו ‫המהווים כעת פשעים כנגד האנושות. הם עוד מעריכים ‫שעשרות אלפי אנשים ימותו בכל יום ‫כשהממשלה תפעיל את טכנולוגייה ‫החדשה של ה-5G.
הם קוראים לכולם לשתף את המידע הזה ‫אנא ולהפוך אותו לויראלי בכדי שנעצור כולנו את הגורל שמחכה לנו ‫פרי מפת הדרכים של אג'נדה 2030, ‫זה תלוי רק בנו!