מה הסיבה לכל מחלה? הכירו את דר סבי, האיש שריפא איידס, סרטן, אלצהיימר, סוכרת ועוד..

1 שנה 435 צפיות
קטגוריה:
תיאור:
מה הסיבה לכל מחלה? הכירו את ד"ר סבי, האיש שריפא איידס, סרטן, אלצהיימר, סוכרת ועוד..

ד"ר סבי היה רופא שריפא אנשים ברפואה טבעית בלבד! הוא הסביר שגוף חומצי משתק את תאי הדם הלבנים של מערכת החיסון. ואז מערכת החיסון משותקת לא מצליחה לתקוף חיידקים, בקטריה, וירוסים או רעלים בדם, מה שאפשר לפתוגנים ורעלים להשתולל ולהרוס את הגוף מבפנים.
צריכת בשר, מוצרי חלב ומזון מעובד מייצר סביבה חומצית בגוף ומשחרר מימן עודף לזרם הדם. זה מפריע לחמצון תקין של זרם הדם ומנתק את אספקת החמצן לתאים הדרושים לביצוע פונקציות מטבוליות.
צריכה מתמשכת של מזונות חומציים גורמת לדלקות כרוניות ולהפקת יתר של ליחה. הגוף משתמש בליחה כחלק מהתגובה החיסונית כדי ללכוד פתוגנים ורעלים. אך ייצור יתר של ליחה בסופו של דבר פוגע במערכת החיסון וגורם למערכת החיסון של הגוף לתקוף תאים בריאים כמו גם פתוגנים.
על ידי הסרת צריכה של מזונות שהם פתוגניים ולא בריאים אתה מסיר תרכובות שמחמציות את הגוף, ועוצר את ייצור היתר של ליחה, ועוצר את הגוף מלתקוף את עצמו, וכך אתה תומך במערכת החיסון.
על ידי הוספת מזונות בריאים מבוססי צמחים ועשבי תיבול צמחיים, אתה מוסיף פיטונוטריינטים המכוונים לפתוגנים ורעלים, ואת רכיבי התזונה והפיטונוטריינטים המסייעים בתיקון תאים פגומים ובסילוק תאים מוחלשים ישנים מהגוף.
צריכת דיאטה אלקלית היא המפתח לגוף בריא!
אז אם אתה יכול להיפטר מעודפי הליחה בגוף שלך אז למחלות האלה אין לאן לצמוח ולכן הם יצאו מהגוף.
עם הגילוי הזה ד"ר סבי ריפא אנשים חולים בכל חולי כמו מאיידס ועד סוכרת, אפילו ריפוי עיוורים!
הוא היה אומר: "מחלה היא תעשייה של מיליארדי דולרים, יש כסף להרוויח במחלה."

אתר https://weact.live פלטפורמה רב תחומית מרובת ענפים, המפגישה ומחברת בין אנשים, בין עולמות תוכן מגוונים בין יוזמות והגשמתן בפועל
באנו לעשות יחד - חירות אמת אהבה

ערוץ הטלגרם https://t.me/WeActLive