4.4.22 אבישג בלב עם ענבל: סמכות הורית אמיתית

A.Balev Photo

A.Balev
1 שנה 577 צפיות
קטגוריה:
תיאור:

 




היי חברים.

וואו יש לי מלא מלא דברים
שנחשפתי אליהם לאחרונה וגם מאששים את מה שכבר ידעתי בחושיי. שאתה מסתכל על המטרה שלהם אתה יודע לאן מובילים את הדברים. אבל לא רק. אחרת זה נעשה כמו שרי פקינג( קטיף דובדבנים).

 עובדת על תרגום של כמה סרטונים חשובים בין לבין  שאני מארגנת את הבית לקראת המעבר לבית החדש, עליו עוד אספר לכם בהמשך. בינתיים אני גם מראה את הבית הקיים לשוכרים פוטנציאלים.

 היום פרסמתי באחת הקבוצות של הבניין וקבלתי צונאמי של טלפונים וזוג אחד מייד הגיע. מפה לשם הדירה מצאה חן בעיניהם ואחרי שהם מדדו, בדקו שהכל מתאים וגם עשיתי להם סיור בבנין להראות להם כמעט כל דבר אפשרי במתחם, עלינו חזרה והתחלנו לדבר על כל מיני דברים, האמת שהשיחה עוד התחילה למטה שהראיתי להם את החנייה ויש גם אפשרות לטעינה חשמלית , עוד שהיינו בבית סיפרתי להם שהבית מחווט ואין צורך בוויפיי,  אז הבנתי שהם מודעים לעיניין הקרינה, אז למטה אמרתי להם שכדאי לשקול אם לרכוש או לא רכב חשמלי בשל החשיפה לקרינה וגם  איל זה עובד בשיטת הגזר, איך הם יעבירו את כולם לחשמלי ורק שיהיה רוב יתחילו למדוד לנו כל קילומטר שעליו נשלם הון תועפות. משם הדרך לדבר על  אג'אנדת האקלים ואז להנדסת האקלים והריסוסים הייתה קצרה מאד, האשה אמרה לבעלה זוכר שאמרתי לך שמשהו מוזר בשמיים. 
 השיחה איך לא?! גלשה לחיסונים וקורונה, היה לי ברור שהם מחוסנים, וראיתי שהם הבינו שאני דיי ערה ואז הם בעצמם משכו לכיוון ,אז אמרתי להם אני מניחה שאתם מחוסנים אבל שתדעו שהחיסון הזה פגע בלא מעט אנשים, הם אמרו כן בוודאי  אנחנו מחוסנים, אבל מייד אמרו באותה נשימה שהם יודעים שזה גורם למלא דום לב, יש להם שני חברים שמתו מהחיסון, כבני 30 ועוד חבר שקיבל 40 מכות חשמל , אתם שומעים 40 מכות חשמל!! ושני חברים שמתו מדום לב !! האחד שניצל זה היה רק בזכות אשתו שלא הפסיקה להחיותו, שהם היו במחלקה בבית החולים הרופא אמר להם שכל המחלקה מפוצצת רק בצעירים פעם היו רק מבוגרים. 

 הצטמררתי, לא בגלל שהתפלאתי, אלה לשמוע את אותו דבר שוב ושוב מאנשים שונים. תארו לכם איזה דברים הרופאים מוגי הלב האלו יודעים והם יוצאים להפגין למען הדמוקרטיה, אותה דמוקרטיה שעשתה כאן טרור רפואי. 

היום התחוור לי מה הדבר שהכי עושה לי את זה , וזה לראות  פנים כמו של  הזוג שילכו הבייתה ולעולם לא יחזרו להיות מי שהיו. אני יודעת שהם ידברו על זה כל הדרך, הם יהפכו ויתהפכו , אבל בסופו של דבר ברגע שהידהדת משהו למישהו לא משנה כמה הוא הסכים איתך או לא באותה עת,  אותו הדבר לעולם ישאר שם,  ויהפוך להיות פקטור אנליטי. זוג צעיר בשנות  ה 30 לחייהם מחוסנים כפול 3 , הילדים קבלו חיסוני שיגרה אבל אחרי מה שסיפרתי להם נראה לי שזו התחלה של הסוף, הם לא יגעו יותר בחיסונים ,הם היו רק צריכים שמישהו יהדהד להם את מה שהם כבר הבינו בתוך תוכם. 

אנחנו רק נלך ונגדל 
 

זאת מלחמה על החיים שלנו ועל השימור של לא פחות ולא יותר של ה DNA .  אז כדאי שאנחנו נהפוך לרוב, רוב מדבר,רוב רועש ולא מתפשר. 

 

א.בלב


 פוסט קודם:

אתם רואים את הנקודות הלבנות? 
רואים את האבק הלבן? ממתי סופות חול בצבע לבן?
 ממתי השמיים נהיים לבנים? 




אומר לכם 

ממתי שבנט לחץ  לביל גייטס את היד
בנט הכניס את מונסנטו
בנט הכניס גם את הטכונולוגיה החדשה 
של ביל גייטס שזה פיזור גיר , ננו חלקיקים של גיר ובטח עוד זבל. 
מעניין שבכיתות לימוד נפטרו מהגיר כי זה מסרטן אבל לפזר על כולם , חופשי אין בעיה. 

אז זו הסיבה שהכל לבן.  לא אובך. אובך הוא צהבהב, כל השנה אנחנו סובלים מ"האובך" הזה, הם מנרמלים את זה , יומיים כן יום לא ואז שבוע כן וככה יש לנו אולי יום או יומיים בשבוע עם ריסוס קל ובשאר  הימים ריסוס כבד.

 מה זה יגרום בהמשך?
 ראשית הרבה מחלות ותנודה קיצונית של מזג האיור כמו באפקט הפרפר. 

עוד דבר, מרגע שמתחילים בכזו הנדסת אקלים לא ניתן להפסיקה מתי שרוצים, זה כמו לתת תרופה פסיכיאטרית ואז להפסיק אותה בבת אחת. המשמעות תופעות לוואי קטלניות. ככה זה יגרום גם לאקלים ליתחרפן. 

ואז מה יגידו? שהנה תראו יש משבר אקלים, אז כולם כנסו לבתים כבו את המזגן האורות והגז עד שנגיד לכם שמותר לצאת.

 
קרדיט לתמונה Zi Zi

 א בלב

צפו כיצד מיליוני סינים כבר לא יכולים להשתמש ברכבות ובמטוסים כי דירוג האשראי החברתי שלהם נמוך מדי. אבל אתה יכול לשלם כסף לממשלת סין כדי להעלות את דירוג האשראי החברתי שלך 

למקור



אגנדה 21





למי שרוצה להכנס לעובי הקורה מה זאת האג'אנדה 21  זה ראיון מעולה עם אחת המומחיות הגדולות לנושא הייתה מתכננת תחבורה 30 שנה , מחברת הספר מאחורי המסיכה הירוקה רוזה קוירי. 

 

א.בלב- ערוץ הצינוק                                    

 ערוץ שקט
פתוח








רדיו חופש אבישג בלב בראיון עם משה פייגלין הצינוק עם א.בלב - האם הונאת הקוביד-19 נחשפה, ואת מי תובעים? 





האם יש הוכחות מספקות שמגיפת הקוביד 19 היא הונאה ואת מי עומדים לתבוע אם כן ?
אני מארחת בשיחה טלפונית את הרב אורי סופר מבני ברק , מה זה דין מרומה ?
הרב יענה לנו גם על פסיקתו של הרב קנייבסקי ודינם של רופאים שנותנים יד לחיסונים שהנם ניסויי על בני אדם
עוד יספר לנו הרב מה ע דין ההלכה בעיניין חיסונים אם בכלל....
בנוסף נסגור את הגולל על עיניין אישורי ה-fda. מסתבר שלא מעט אנשים עדיין חושבים שיש אישור fda, התוכנית מתאימה לאנשים חדשים לחרדים וחילוניים. ניגע כמובן בנחיצות או אי הנחיצות לחיסון הילדים...
התוכנית.תועבר בלייב בפרופיל שלי- אודה לכם מאד אם תשתפו אותה בקבוצות של דתיים ואנשים שלא בעיניינים...