סדי בן שטרית החלים בבית

adibenshatach Photo

adibenshatach
2 שנים 21 צפיות
קטגוריה:
תיאור:
חג אורים שמח, להחלים בבית מפיצים את האור בשביל הבריאות של כולנו, הנה מה שהם כותבים:
בימים אלה אנו מתמקדים בהפצת האור בארץ ובעולם. מזמינים אתכם להכיר אותנו ולתמוך בנו על מנת לזרוע את זרעי השינוי בחברה שלנו ולבנות מערך תומך של תהליך ריפוי מותאם אישית.
חודשים רבים שאנחנו תומכים במטופלים מסוגים שונים ועוזרים להם להחלים בבית כשבמהלכם הקמנו את המיזם למען אנשים שלא מקבלים מענה מספק מהמערכת הרפואית, או כאלה שמעדיפים להימנע מלהגיע לבתי החולים, כדי לאפשר להם אלטרנטיבה טיפולית מותאמת אישית.
אנחנו נותנים שירות ומענה ל 3 תרחישים שונים:
מחלות ממושכות- טיפול רפואי מתמשך של 3 חודשים לאנשים שעברו משבר בריאותי משנה חיים המבקשים למצוא דרך אחרת להחלמה מחוץ למערכת. הטיפול ניתן ללא עלות.
קורונה בבית - ליווי יומי צמוד על ידי מתנדבים-מחלימים ובמקרה הצורך צוות רפואי בתשלום נגיש
פוסט קורונה- ליווי פרא רפואי המעניק שירותים וטיפולים משלימים על ידי צוות מטפלים בתשלום נגיש (פיזיותרפיה, ייעוץ תזונתי, קלינאות תקשורת וליווי פסיכולוגי)

עד כה החלימו אתנו בבית למעלה מ-500 איש, ובמקביל אנחנו שוקדים על הקמת מערך שיוכל לתת מענה לפניות הרבות שממשיכות לזרום אלינו כל העת.
איתנו בדרך, קבוצה הולכת וגדלה של רופאים ומטפלים שבוחרים לקחת חלק במיזם שמאפשר להם לפגוש את המטופלים בגובה העיניים, ולגבש יחדיו מערך טיפול מותאם אישית, כל הדרך עד להחלמה.
אנחנו עוזרים לחולים במחלות שונות, כולל חולים במחלות כרוניות, מחלות נשימתיות וסיבוכים ממחלות נשימתיות.

*תמונה?*

באופן אישי התמחיתי והתנסיתי ב-20 השנים האחרונות בעבודה עם חולים כרוניים, בטיפול במחלות נשימתיות
ובגמילה מהנשמה, בארץ ובחו"ל. למדתי את החשיבות של מעורבות המטופל בתהליך ההחלמה שלו, את החשיבות של לקיחת האחריות האישית של כל אדם על הבריאות שלו/ה ואת חשיבות התמיכה והליווי הצמוד.
מתוך הגישה הזאת אנחנו ממשיכים להקים ולפתח מערך שיתן לחולים את הידע, הכלים והתמיכה להיות פעילים בתהליך ההחלמה שלהם בבית.
המיזם הזה לא היה מצליח להתרומם ללא התרומות הנדיבות של אזרחים. כבר הצלחנו לגייס 50,000 ש"ח שנתנו לנו מרווח נשימה ועזרו לנו להקים תשתיות, לגייס, להכשיר ולתגמל, גם אם באופן סמלי, אנשי מקצוע ומערך שיכול לתת מענה לפניות. הביקוש לשירות שלנו גדול ורשימת ההמתנה הולכת ומתארכת ואנו מודעים לצורך להיערך להרחבת הפעילות אף יותר במהלך החורף.
השאיפה שלנו היא שנוכל לתת מענה לכל מי שפונה אלינו כדי לתת להם את הסיכוי הטוב ביותר להחלמה. לשם כך אנחנו זקוקים לתמיכתכם. כל תרומה הינה משמעותית, כל אחד הוא אור קטן וכולנו... אתם כבר יודעים (-:
אפשר לתרום
https://meshulam.co.il/purchase?b=8d0fc39bb3f047dcfc63fc798d00aa0a ,
או ישירות אלחשבון הבנק של עמותת 'בריאות לעם'. https://www.custom-med.net/contributions


בברכת חג אורים שמח והעיקר הבריאות,
עדי בן שטח "להחלים בבית".