14.2.2022 שיירת החירות הישראלית עולה לכנסת. עוד ולנטינה נלין

2 שנים 102 צפיות
קטגוריה:
תיאור:
14.2.2022 שיירת החירות הישראלית עולה לכנסת. עו"ד ולנטינה נלין
.
https://www.facebook.com/groups/31611...
דרישות המפגינים: ביטול הגבלות זכויות האדם.
בסרטון זה יהיה הסבר קצר על שלושת דברי החקיקה שהם הבסיס המשפטי לפגיעות אלה וחייבים לבטל אותם כדי לחזור לפעילות סדירה ורגילה במסחר, בתעשייה, בתרבות, בחינוך, בבריאות הציבור ובכל תחום אחר.
 
1) חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה), תש"ף-2020 https://www.nevo.co.il/law_html/law01...
מבטל חלק ניכר מסמכויות הכנסת כבית המחוקקים. מעניק לממשלה סמכות להכריז בכל עת על מצב חירום בשל נגיף הקורונה או מצב בריאותי מיוחד ולהגביל בתקנות את כל זכויות היסוד החוקתיות: חופש העיסוק, חופש התנועה, חירות אישית.
סעיף 44 לחוק קובע: "הגבלות שנקבעו בתקנות כאמור ... לא יחולו על חברי הכנסת, על שרים או סגני שרים, על שופטים ורשמים בבתי המשפט ובבתי הדין לעבודה, על דיינים, קאדים, וקאדים מד'הב בבתי הדין הדתיים, על מבקר המדינה ועובדי משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור..."
 
2) צו בריאות העם (נגיף הקורונה החדש) (בידוד בית והוראות שונות) (הוראת שעה), תש"ף-2020 https://www.nevo.co.il/law_html/law01...
קובע חובה להיכנס לבידוד לכל אדם שנכנס לישראל או "נחשף לחולה מאומת". הבידוד מהווה שלילה מוחלטת של חירות אישית והגבלה על נגישות לעזרה רפואית.
קובע חובה "לעטות מסכה".
 
3) סעיפים 20א - 20ח בפקודת בריאות העם מס' 40 לש' 1940 https://www.nevo.co.il/law_html/law01...
נותנים מעמד מיוחד למחלה אחת לעומת מחלות אחרות.
חיקוקים אלה גורמים לצמצום משמעותי של פעילות כלכלית, תרבותית וחינוכית בישראל, מקטינים בצורה ניכרת את תקבולי מס הבריאות ובכך פוגעים בבריאות הציבור.
-----
תרומות להמשך פעילות הערוץ: באמצעות אפליקציית BIT במספר: 050-8554110
תודה רבה רבה על תמיכתכם!

אתר WeAct.Live פלטפורמה רב תחומית מרובת ענפים, המפגישה ומחברת בין אנשים, בין עולמות תוכן מגוונים בין יוזמות והגשמתן בפועל 

באנו לעשות יחד - חירות אמת אהבה