ההיסטוריה שמסתירים ממך - איך באמת ״צמחה״ הרפואה המודרנית?

2 שנים 162 צפיות
קטגוריה:
תיאור:

ההיסטוריה שמסתירים ממך - איך באמת ״צמחה״ הרפואה המודרנית?

סיפורה האמיתי של הרפואה המודרנית הוא סיפור מלוכלך. מעורבבים בו הרבה כסף ומסעות הונאה, כדי ליצור שיעבוד ושליטה. זהו סיפור מושתק.
למרות שמנסים להציג לנו כאילו הרפואה הכימיקאלית היא האפשרות היחידה שעשויה לרפא אותנו, וכאילו שכך זה היה מאז ומעולם, מי שנובר בהיסטוריה מגלה שזו פשוט מאוד הונאה.

בעבר היו דרכים שונות ומגוונות להתרפא, והתקיימו זה לצד זה בתי ספר רבים, משגשגים ומוערכים שהוכיחו את עצמם כמרפאים בני אדם גם ממחלות מסוכנות, כפי שלמשל עושה שמן הקנאביס עד היום הזה כמרפא סרטן.
רק במעטים מבתי הספר בעבר לימדו להתרפא בעזרת כימיקאלים.

איך הגענו למצב הזה כיום? שבו משקרים לנו שיש רק דרך אחת להתרפא? בעזרת כימיקאלים?

בתי ספר משגשגים אלה לרפואה הומיאופתית, או רפואה בעזרת צמחי מרפא, נתורפתיה ועוד, התקיימו עד שנת 1923, ואז נסגרו כולם. איך זה קרה? האם זה בגלל שרפואות עתיקות יומין התגלו כ״לא יעילות״ לעומת חומרים רעילים ומסרטנים כמו גז חרדל ממנו מורכבת הכימותרפיה, כספית, ואלומניום המוזרקים לגוף ב״חיסונים״ ועוד? או שזו הייתה תרמית מכוונת שנועדה לשחזר את ההיסטוריה ולהסתיר את האמת?

״גיליתי ששיקרו לי בנוגע לגופי, בנוגע לבריאותי, ובנוגע לבריאות ותרופות באופן כללי״ אומר ד״ר רוברט סקוט בל, שמחלת הסרטן שחלה בה הובילה אותו לתחקיר מעמיק בנוגע לרפואה המודרנית- כימיקאלית. בסופו של דבר ד״ר בל התרפא מהסרטן בעזרת הומיאופתיה, והפך להומיאופת.

״סיפורנו מתחיל כאשר תאגידי הענק של רוקפלר וקרנגי התאחדו״
הוא מתחיל לחשוף את התרמית. ״עד אז היו מגוון שיטות להתרפא. אבל קרנגי ורוקפלר, שבבעלותם היו המפעלים הכימיקאלים ותעשיית הנפט, רצו לגרום לכך שתהיה רק דרך אחת: הדרך הכימיקאלית שלהם.
השאלה הגדולה הייתה: אבל איך עושים זאת?

קרנגי ורוקפלר הבינו שאם הם ישתלטו על בתי הספר והאוניברסיטאות לרפואה, וישלטו בתכני הלימוד וברופאים, הם יצלחו לגרום לכך שתהיה רק דרך אחת - הדרך הכימיקאלית שלהם, הדרך שאני קורא לה: תעשיית המחלות והמוות.
ד״ר סמואל האנמן, רופא בסוף המאה ה -18, ובתחילת המאה ה - 19 היה נחרץ לגבי כך שהתרופות הכימיקאליות שהוא נותן למטופליו הורגות ומסוכנות יותר מהמחלה. זה מה שגרם לו להפנות עורף לרפואה הכימיקאלית ולפתח את מה שאנחנו מכירים עד היום כהומיאופתיה״.

מסמך בשום דו״ח פלקסנר, חושף שקרנגי ורוקפלר שכרו את הפלקסנרים כדי לקדם את המטרה: השתלטות על הממסד הרפואי, ומה שהם קראו לו בלשון מכובסת: ״רפורמה במוסדות להשכלה רפואית״

״ובכן, מה שהפלקסנרים כתבו בו״ח שהם הגישו לקרנגי ורוקפלר״ מסביר ד״ר דארל וולף מחבר רב המכר: לחיות עד גיל מאה ולהישאר בריא״ ״זה שלדעתם קל מידי לפתוח בית ספר לרפואה. ולגבי סקר שהם ערכו בבתי הספר לרפואה שהיו קיימים אז, הם מדווחים שמרבית בתי הספר שללו את הרפואה הכימיקאלית של קרנגי ורוקפלר, ולא רצו ללמד אותה בבתי הספר שלהם״.

״מיד לאחר התחקיר של פלקסנר, התחילו קרנגי ורוקפלר להזרים מאות מליוני דולרים לבתי ספר לרפואה שבהם כן לימדו רפואה כימיקאלית, כאשר התנאי לקבלת הכסף היה, שמעתה הם ילמדו רק את זה״.

אבל זה לא היה התנאי היחיד.
״כשהם תרמו את הכסף הם נהגו לומר: ״ובכן, נתנו לך את הכסף, ואנחנו יודעים שתעשה איתו את הדבר הנכון. אבל האם אכפת לך שמישהו מאנשי הסגל שלנו ישב במועצת המנהלים שלכם?״ מסביר ההיסטוריון, החוקר והמרצה ג׳ אדוארד גריפין. ״למעשה, זה היה תנאי לקבלת הכסף. אז כמובן שהאוניברסיטאות אמרו: ״כן בטח, כל מי שתבחרו יהיה יותר ממתאים״. קרנגי ורוקפלר מילאו את מועצות המנהלים של האוניברסיטאות באנשים שלהם, אנשים שאפשר למצוא את שמם ברשימות מקבלי המשכורות של רוקפלר וקרנגי.

ברגע שזה קרה, תכניות הלימוד של האוניברסיטאות הללו התהפכו מהקצה אל הקצה, והם הפכו ללמד רפואה כימיקאלית בלבד על פי התכנים שהכתיבו להן קרנגי ורוקפלר. וכך זה נשאר עד היום״.

״בסופו של דבר אם רופא לא היה בוגר של בית ספר לרפואה שאושר על ידי פלקסנר, וקיבל מהם תואר, אז הוא לא הצליח למצוא עבודה בשום מקום״ מסכם ד״ר וולף.
״בשנת 1925, יותר מ - 10,000 מרפאים
טבעיים נאלצו לסגור את עסקיהם.

ב - 1940 יותר מ - 1500 כירופרקטים
הועמדו לדין בטענה שהם ״שרלטנים״.

מתוך 22 בתי הספר להומיאופתיה ששגשגו עד 1900,
נותרו רק 2 בשנת 1923.

ב - 1950 כל בתי הספר לרפואה שבהם
לימדו הומיאופתיה, נסגרו״.

״וזה לא הכל. זה גרוע עוד יותר״ מוסיף החוקר גריפין. ״אם בודקים מאיפה מגיעים גם תקציבי המחקר של האוניברסיטאות ומעבדות מחקר שונות, מגלים שהם מגיעים מחברות התרופות ותאגידי הענק הללו.
אבל כאשר גוף בעל אינטרס הוא זה שממן את המחקר... כל אחד מבין איזה תוצאות יתקבלו. מתקבל מחקר שיקרי ומוטה. שהרי ברור שאם אני נותן לך כסף אני לא מעוניין שתחקור האם צמח לוע הארי יעיל בריפוי סרטן, אני מעוניין שתחקור את התרופה הכימיקאלית שמיוצרת במפעלים שלי כעת. וכמובן שברור לאיזה תוצאות מחקריות אני מצפה״. הוא מסכם.

נוסיף שרוקפלר לא מימנו רק את בתי הספר לרפואה.
התחקירן אהרון רול כותב על הרוקפלרים:
״המימון האדיר לו זכו הנאצים מעושר משפחת רוקפלר
לפני ובמשך מלחמת העולם השניה, מעלה את ההשערה
כי במקרה זה כמו גם בהקשר המהפכה הקומוניסטית,
הנאצים שימשו כאידיוטים השימושיים של משפחת רוקפלר״.

לפרטים נוספים על תולדות הרפואה הכימיקאלית, צפו בסרטון המצורף.

שתפו והפיצו, שכולם ילמדו את ההיסטוריה שמחביאים מאיתנו.
מומלץ מאוד להיכנס לערוץ The Truth About Cancer וללמוד עוד.